Produkter
Mus
Mus
Kaniner
Kaniner
Bamser
Bamser
Møbler
Møbler
Interiør
Interiør
Børn
Børn
Sæson
Sæson
Nyheder
Nyheder

Levering og returnering

Bemærk, at nedenstående oplysninger kun er gældende for private kunder, der handler på www.maileg.dk.
Levering og returnering

I Danmark anvender vi kun GLS til levering og returnering af pakker.

Pakkerne sendes til GLS Pakkeshops, som har mere end 1000 stk. fordelt over hele Danmark.

  • Vi tager 39 kr. pr. pakke uanset vægt, fri fragt ved ordrer over 499 kr.
  • Vi leverer kun til Danmark.
  • Du modtager en e-mail med tracking nummer, så snart din forsendelse er på vej.
  • Hvis din ordre består af et dukkehus samt yderligere varer, sendes to separate pakker da dukkehuset ikke kan pakkes sammen med andre. Der betales 2 x fragt.
  • Du modtager din levering inden for 1-3 arbejdsdage. Den angivne leveringstid er vejledende, forsinkelser kan lejlighedsvis forekomme.
Levering og returnering

Returnering

Hvis du ønsker at returnere de modtagne varer, skal du udfylde vores returformular og afvente vores tilbagemelding.

Informationer i forbindelse med returnering:

Jeg fortryder mit køb

  • Du har ret til at returnere inden for 14 dage efter modtagelse af varen.
  • Udfyld vores returformular og afvent svar.
  • Vi tilbyder dig fuld refusion for de returnerede varer.

Vi refunderer dog ikke dine oprindelige fragtomkostninger, hvis årsagen til returneringer er, at du fortryder købet. Hvis varen derimod er defekt ved modtagelse, refunderer vi naturligvis også fragtomkostningerne.

  • Returnerede varer skal være nye og ubrugte, og være i samme tilstand, som da du modtog dem. Hvis vi ikke kan godkende den returnerede vare, kan vi ikke tilbagebetale dit køb. I det tilfælde modtager du en e-mail med en beskrivelse af årsagen til den manglende refusion.
  • Det er købers ansvar, at varerne returneres forsvarligt.
  • Der er ingen kompensation for returnerede varer, der er mistet i transit. Vi kan først holdes ansvarlige for varerne, når vi har modtaget varerne.
  • Erstatningen gennemføres med samme betalingsmiddel som du brugte til det oprindelige køb.

Varerne var defekte ved modtagelsen / forkert leveret vare

  • Hvis du modtager en defekt vare, beder vi dig om straks at udfylde returformularen og afvente vores tilbagemelding. Send os billeder af defekte vare.
  • Hvis du har modtaget en forkerte vare, beder vi dig også udfylde returformularen og afvente vores svar.
  • I ovenstående to tilfælde, refunderer vi hele beløbet inklusive fragtomkostninger ved returneringen.
  • Det er købers ansvar, at varerne returneres forsvarligt.
  • Der er ingen kompensation for returnerede varer, der er mistet i transit. Vi kan først holdes ansvarlige for varerne, når vi har modtaget varerne.
  • Erstatningen gennemføres med samme betalingsmiddel som du brugte til det oprindelige køb.

Det er vigtigt, at du sammen med returformlen sender os den ordrebekræftelse, som du modtog, da du købte varerne.

  • Når vi har modtaget og bekræftet de returnerede varer, fuldføres kompensationen med samme betalingsmiddel som du brugte til det oprindelige køb. Bemærk, at det kan tage op til 3 dage, indtil returneringen er gennemført. Når vi har modtaget og behandlet din returnering, modtager du en e-mail fra os.
  • Hvis du har spørgsmål vedrørende levering og returneringer, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice

Vi tager os af din anmodning så hurtigt som muligt.

 

Indsend en reklamation

 

14 dages returret14 dages returret
Fri fragt ved køb over 499 kr.Fri fragt ved køb over 499 kr.
Nem betalingNem betaling
Din kurv er tom...
Shop videre